sábado, 2 de febrero de 2013









EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA

Títol: Brave Coast
Autor: Helena Roig
Lloc: Claustre de l’Hospital
C/ Hospital,2
Torroella de Montgrí
Dates: de l'1 al 28 de febrer de 2013
Horari: tots els dies de 10 a 20 h
Organitza: Amics de la Fotografia de Torroella de Montgrí

Helena Roig

Vaig començar a aprendre fotografia fa 5 anys amb una càmera analògica i des de llavors no he deixat de treballar amb carret.
He estudiat fotografia a diferents escoles a diferents ciutats de l'estat. M'agrada expressar-me a través de la fotografia documental i tractar temes amb els que em sento identificada i que em son propers. Intento comunicar sense maquillatges ni artificis la meva manera d'entendre la vida i els espais.

En aquest projecte vull parlar del que queda de l'Estartit en el buit que deixa l'estiu. El que passa quan després de 4 mesos de turisme massiu, els carrers i els edificis perden el seu us i ja no entenen què hi fan allí. L'únic visitant és la tramuntana freda recorrent els seus carrers i els edificis em semblen simples maquetes, un escenari, un decorat que només esperi que torni a començar la funció.





No hay comentarios:

Publicar un comentario