lunes, 25 de enero de 2010

EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA: KAOLACK




EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA.


Títol: Kaolack

Autor: Joel López Beltran

Lloc: Claustre de l’Hospital

C/ Hospital,2

Torroella de Montgrí

Dates: del 2 al 26 de febrer de 2010

Horari: tots els dies de 10 a 20 h



Joel López i Beltran

Girona, 1977

Fotoperiodista


Un dia, un amic fotògraf em va regalar una càmera reflex i des de llavors res va tornar a ser igual.

Vaig iniciar un camí que m'ha portat fins aquesta pàgina.


La fotografia abraça tot allò pel què em sento atret: el viatge, el periodisme, la literatura, l’aventura,

la història, l'antropologia, la sociologia i, sobretot, les persones; tot plegat es converteix en una filosofia de vida i una manera d’expressar-me i de comunicar-me amb el món, una manera de mostrar tot el que m’emociona o em decep i de donar la meva opinió de les coses.


Vivim en el món de la informació, on la gent es fa una idea de les coses a través de les imatges. Per tant, els fotògrafs tenim una gran responsabilitat quant a no tergiversar la realitat o no manipular-la per buscar “la foto", el qual, malauradament, no és el més habitual: s’acostuma a buscar –descaradament-- els extrems. Per aquest motiu vaig decidir fer fotoreportatges i explicar històries a través de persones i no de col·lectius, persones que ens puguin apropar a una petita realitat, persones amb nom, amb família, amb pensaments i emocions; persones, tant se val d’ON siguin, amb les quals puguem sentir-nos identificats.


Desitjo que això sigui el començament d’un llarg camí.



No hay comentarios:

Publicar un comentario